یخ داغ

تارنوشت فقط برای بیان عقاید شخصی طراحی شده

یخ داغ

تارنوشت فقط برای بیان عقاید شخصی طراحی شده

جالب انگیز - زن و شوهر یک شبه

یک خانم خوشگل و یک مرد جوانی که سوار قطاری به مقصدی خیلی دور شده بودند، بعد از حرکت قطار متوجه شدند که در این کوپه درجه یک که تختخواب دار هم می باشد، با هم تنها هستند و هیچ مسافر دیگری وارد کوپه نخواهد شد.

قطار ویژه تهران   قم برای نیمه شعبان

یک خانم خوشگل و یک مرد جوانی که سوار قطاری به مقصدی خیلی دور شده بودند، بعد از حرکت قطار متوجه شدند که در این کوپه درجه یک که تختخواب دار هم می باشد، با هم تنها هستند و هیچ مسافر دیگری وارد کوپه نخواهد شد. ساعت ها سفر در سکوت محض گذشت و مرد مشغول مطالعه و زن مشغول بافتنی بافتن بود. شب که وقت خواب رسید، خانم تخت طبقه بالا و آقاهه تخت طبقه پایین را اشغال کردند. اما مدتی نگذشته بود که خانم از طبقه بالا، دولا شد و آقاهه را صدا زد.

- ببخشید! میشه یه لطفی در حق من بفرمایید؟

 - خواهش میکنم!

 - من خیلی سردمه. میشه از مهماندار قطار برای من یک پتوی اضافی بگیرید؟

مرد در پاسخ گفت : من یه پیشنهاد بهتر دارم!

زن : چه پیشنهادی؟

مرد: فقط برای همین امشب، تصور کنیم که زن و شوهر هستیم.

زن ریزخندی کرد و با شیطنت گفت: چه اشکال داره، موافقم!

- قبول؟

- قبول

مرد گفت: خب، حالا مثل بچه آدم خودت پاشو، برو از مهموندار پتو بگیر. یه لیوان چائی هم برای من بیار. دیگه هم مزاحم من نشو.!

نظرات 3 + ارسال نظر
shishe شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:20 http://shishe30.blogfa.com

خیلی قشنگ وبا حال بود کلی خندیدم

ایشاالله همیشه شادی.ممنون از نظرت

ابوعدنان شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:34 http://abooadnan.blogsky.com

جالبه

مرسی

مهدی یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:03 http://mehdi-ch.blogsky.com

بامزه بود خیلییییییییی

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد